Vps Malaysia

Adhance adalah laman yang menyenaraikan kerja-kerja kosong dimana kita boleh mempromosikan pekerjaan tersebut dengan menggunakan link khas anda, dan anda diberikan komisyen. Adhance membantu golongan pencari kerja dalam menyediakan jawatan kosong di Malaysia. Selain Maukerja, Internsheeps dan Ricebowl juga bernaung di bawah Adhance.



Pilih dan promosikan iklan pekerjaan daripada platform Adhance dan anda akan dibayar untuk setiap pemohon yang dirujuk melalui tapak web atau blog anda. Jika pemohon tersebut disenarai pendek atau diupah, anda akan dibayar lebih. Semudah ABC!  

Komisyen yang ditawarkan biasanya diantara RM0.30 - RM 3 adalah berbeza- beza mengikut jenis kerja.. Anda boleh mempromosikan pekerjaan tersebut dengan menggunakan link unit anda di media sosial,blog dan sebagainya.

Sekiranya terdapat individu yang memohon pekerjaan ini "Tidak Kira Samaada Dia Diterima Bekerja Atau Tidak" anda tetap menerima bayaran mengikut pekerjaan yang dipohon.

Berminat Nak Jana Pendapatan RM5,000 Sebulan, Daftar PERCUMA disini. Isikan borang dengan lengkap dan tunggu penyertaan anda disahkan. Setelah akaun keahlian anda diaktifkan, anda sudah boleh bermula dengan menekan pautan jobs.

Cara untuk mulakan tugas :
1. Pertama sekali anda pergi ke bahagian menu, klik pada "Jobs" dan pilih "Search Jobs" Pilih jawatan kosong yang anda rasa berpontengsi di pohon dari orang yang sedang mencari kerja. Pilih pekerjaan yang popular yang selalu dicari oleh para pencari kerja untuk dipromosikan. 


2. Klik Add Now dan anda boleh menyemak kembali jawatan yang di simpan "saved Jobs".
3. Klik pada Copy Link dan anda boleh mula promosikan jawatan kosong yang dipilih  dari link mengikut jawatan.


Cara untuk mempromosikan link :
Mula promosi di media sosial anda seperti Facebook, IG, Twitter atau boleh juga create blog berkaitan jawatan kosong. Ramai yang telah berjaya meraih pendapatan ribuan ringgit malah ada yang dapat meraih pendapatan puluhan ribu ringgit, sila rujuk gambar update terkini.


Maklumat Tentang Adhance :
Adhance : Senarai jawatan kosong di Malaysia
Yuran : Adalah percuma 100% tiada bayaran
Komisyen : RM dibayar melalui bank - bank tempatan di Malaysia
Bayaran : Terbukti Membayar, bayaran adalah secara Auto setelah mencapai RM100 - Legit

Terbaru Lebih lama
E-currency exchangers listing