Vps Malaysia

Apa Itu Honeygain ?
Honeygain ialah aplikasi yang membolehkan penggunanya menjana wang dalam talian dengan berkongsi sambungan internet mereka. Aktifkan serta guna aplikasi Honeygain dan dapat bayaran dalam USD atau JMPT. Dapat menjana pendapatan anda secara berterusan ( passive income) dengan Honeygain. 



Penggunaan data pada telephone anda setiap hari dan setiap masa tiada memberi apa - apa pulangan atau ganjaran kepada anda, apa kata anda ubah ia menjadi sebagai pendapatan tambahan untuk anda. Honeygain membayar anda dengan menginstall aplikasi ke telephone, laptop anda serta menggunakan aplikasi tersebut.

Cara Untuk Mendaftar
1. Klik pada pautan ini, Mendaftar Honeygain  dan klik pada 'Claim Now' untuk dapatkan $5 USD secara percuma, Sila rujuk contoh gambar panduan dibawah.


2. Anda akan dibawa kepada bahagian ini, isi maklumat yang diperlukan seperti email anda, cipta password dan tekan 'Sign Up'. Anda mempunyai 3 pilihan untuk sign up menggunakan Email, Facebook atau Gmail. Pastikan email yang didaftarkan masih aktif, disyorkan anda guna email yang sama yang telah didaftarkan dengan Paypal

3. Email pengesahan akan dihantar pada email yang telah anda daftarkan tadi, buka email anda dan klik pautan atau link yang berwarna biru untuk pengesahan. Sila rujuk contoh gambar dibawah sebagai panduan.



4. Mula Menjana Dengan 3 Langkah :
Sila muat turun atau download aplikasi ke peranti anda sama ada Android, Windows, MacOs. Pasang dan buka aplikasi tersebut. Log masuk menggunakan email dan password yang telah anda daftarkan tadi.


5. Setelah selesai semua proses diatas, anda akan lihat di bahagian dashboard anda seperti contoh gambar dibawah. Bahagian ini menunjukkan seolah- olah ada sekumpulan lebah sedang memenuhkan madu pada sarangnya. Madu itu adalah menunjukkan penggunaan data pada peranti anda. Biarkan aplikasi ini berjalan dan anda boleh guna internet seperti biasa. Bila cukup $20 USD X 4 = RM80 anda sudah boleh keluarkan.


Ini adalah contoh bayaran yang diterima dari Honeygain melalui akaun Paypal. Bagi mempercepatkan anda memperoleh pendapatan, boleh juga tambah peranti lain dengan lihat bahagian dashboard dan klik 'Add more devices'. Untuk 1 akaun anda dibenarkan menambah sehingga 10 devices.


Tips :
Untuk menambah pendapatan, anda boleh juga guna cara ini dengan mengesyorkan pada kawan, keluarga anda atau juga boleh kongsi link rujukkan anda di sebarang media sosial. boleh juga dengan cara ini, masuk ke aplikasi setiap hari dan scroll ke bawah dan pop up akan muncul, klik pada 'Lucky Pot' dan claim point percuma.

Yuran : Percuma 100% tiada bayaran
Komisyen : USD dibayar melalui akaun Paypal
Pengeluaran : Setelah mencapai $20 USD
Bayaran : Terbukti Membayar - Legit

Terbaru Lebih lama
E-currency exchangers listing